چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟

هم چنین می توانید برای یافتن جواب های خود از سوالات متداول زیر استفاده کنید

سوالات متداول

من بیشتر از قبل ورزش میکنم چرا وزن کم نمیکنم؟

ورزش های سخت گرسنگی شدید ایجاد می کنند بنابراین بدون اینکه متوجه باشید بیش از مقدار نیاز کالری دریافت می کنید. برای کاهش وزن باید همراه فعالیت بدنی رژیم غذایی داشته باشید و به طور متعادل ورزش کنید.

آيا نخوردن صبحانه در كاهش وزن موثر است؟

یکی از اشتباهات بزرگ در طی روند کاهش وزن نخوردن صبحانه است چرا كه مصرف صبحانه سالم نه تنها باعث افزايش انرژي و تقويت قواي فكري و ذهني مي گردد بلكه موجب انتخاب و مصرف مناسب وعده هاي غذايي ديگر در طي روز خواهد شد ، همچنين مصرف صبحانه كمك مي كند فرد در طول روز كمتر احساس گرسنگي كند و به مواد غذايي پركالري روی نياورد.

آیا فقط رژیم گرفتن برای کاهش وزن کافی است یا لزوما نیاز به ورزش هم هست؟

برای کاهش وزن بهتر است ورزش و رژیم غذایی همزمان باشد. بیشتر افرادی که اضافه وزن دارند به خاطر مجموعی از علت ها مثل کم تحرکی، الگوی غذایی غلط و پرخوری چاق شده اند. برای اینکه بتوانیم رژیم غذایی خود را حفظ کنیم و احتمال بازگشت وزن را کاهش دهیم بایستی از لحاظ ذهنی تغییر نماییم که این نیاز به حمایت مداوم رژیم گیرندگان توسط یک تیم آگاه و حرفه ای دارد.

چرا با رژیم غذایی وزنم کم نمیشه خیلی خسته شدم ؟

اگر رژیم غذایی دارید ولی سرعت کاهش وزنتان را دوست ندارید، ناامید نشوید. وزن از دست دادن زمان مي‌برد، همان طور که اضافه کردن آن زمان برده است. هدف واقع‌گرایانه حدود نیم تا یک کیلوگرم در هفته را برای خود در نظر بگیرید. اگر انتظار بالایی را تعیین کنید، زمانیکه با سرعت کافی وزن کم نکنید خیلی زود دلسرد و تسلیم خواهید شد.